Aurora Krea

Creativitat aplicada & Angewändte Kreativität

Inversions en creativitat, menys de 4 eur

image

Aquestes són les meves inversions per a fomentar la creativitat a partir dels següents mesos:

Rotuladors de colors perquè ja m’he cansat de pintar-ho tot negre. 2 euros al Hema de Leuven. De fet els faig servir a la feina també i les meves planificacions, mindmaps, notes….són de colorins.

I una mini llibreta de la marca Escolofi que vaig comprar l’altre dia l’Abacus del carrer de Sants per menys de 2 €. Aquesta llibreta ha de motivar-me per a apuntar totes les idees que tingui al metro, al carrer, etc. I dibuixar! Trobo molt a faltar parar-me de tant en tant a dibuixar.

De moment estic emocionada, a veure quant em dura l’efecte “llibreta nova” :-)

One comment on “Inversions en creativitat, menys de 4 eur

  1. aitsca
    August 26, 2014

    ja m’havien semblat familiars els rotuladors aquests…

Leave a Reply

Information

This entry was posted on August 26, 2014 by in Uncategorized.
