Aurora Krea

Creativitat aplicada & Angewändte Kreativität

Millora a un disseny anterior, no sigui cas que perdem la targeta

Ja fa temps que vaig fer fundes per al Carnet de Salut (com la cartilla on es van apuntant les visites al metge dels nens) i ho vaig escriure en el primer post d’aquest blog.

Fa uns dies la Inés em va demanar que li fes una altra funda, per a regalar a una amiga que just ha tingut un nen. Revisant el disseny anterior i la que jo faig servir, vaig veure una opció de millora:

No és a la part de fora, és per dintre:

Perquè m’he adonat que la targeta sanitària sempre està ballant entre els papers, en aquesta nova versió té la butxaca pròpia.

Que ara cobren per fer duplicats, tu…

Leave a Reply

Information

This entry was posted on March 3, 2014 by in Uncategorized.
