Aurora Krea

Creativitat aplicada & Angewändte Kreativität

Un altre mundillo: imprimir objectes

A la feina han comprat unes impressores 3D i tinc la sort que m’ha tocat a mi jugar…ehem…provar-les. Són dues màquines de les més senzilles del mundillo aquest, tenim unes Bcn3D+ i una Makerbot, i les dues fan el mateix: fonen un filament de plàstic i el van dipositant en capes segons la geometria que li diguis. Són relativament fàcils d’úsar, especialment la Makerbot.

Image

I el que volia compartir és que he flipat amb dues coses:

1: No m’esperava que viciés tant.

2: Hi ha un mundillo al darrera d’això brutal. De gent que es fa els seus propis dissenys i els comparteix al web. Que estàs a casa i se’t trenca un penjarrobes: te l’imprimeixes! Que tens un pastís i et falta un estri per a tallar-lo: Te l’imprimeixes! I així amb tot.  Al web de Thingiverse hi ha molts i molts arxius preparats per a donar al botó de “Print”.

Jo també he fet els meus pinitos i he fet la rajola típica de Barcelona. Estic prou orgullosa :-)ImageImage

3 comments on “Un altre mundillo: imprimir objectes

  1. aitsca
    February 6, 2014

    jeje, el vici és totalment consequent amb la friki q portes dins :)
    el panot mola (útil útil no acaba de ser. però mola). Per mi el problema sempre és fer alguna cosa amb les maquinetes aquestes simples que sigui útil..i no un altrre plasticot per tenir per casa..

    • aurorakrea
      February 6, 2014

      :-)
      Aquestes rajoles van servir per a donar a uns quants directius per a què se’n recordin de nosaltres. Ara el meu cap vol que li faci unes ulleres…a veure què surt.

Leave a Reply

Information

This entry was posted on February 4, 2014 by in home improvements.
