Aurora Krea

Creativitat aplicada & Angewändte Kreativität

Vendre o no vendre, aquesta és la qüestió

llaços 2
REPTE 35: Les mares del grup de nens amb qui s’ajunta la meva filla cada dia, aka El Petit Molinet, organitzava divendres passat el “Petit Mercadillo”, unes quantes paradetes per a recaptar fons pel projecte. Era la meva oportunitat de veure quina cara posa la gent quant li dic que si vol pagar per allò que he fet.

Total, que havia de trobar en tres dies prou temps lliure per a preparar això.  Em vaig decidir per coixins de lactància, dudus, i fermalls (=broches). El motiu de per què aquests i no altres? Perquè són molt ràpids de fer. Error! Hauria d’haver prioritzat altres coses encara en que portés menys.

Només vaig vendre un coixí de lactància :-( de la resta res. En fi… moltes coses per aprendre per a la propera! Sobretot: adaptar-me al públic i estar al loro (em feia més gràcia estar jugant amb els nens que estar venent aiaiai)

llaços

dudus

caixes

Leave a Reply

Information

This entry was posted on December 23, 2013 by in Uncategorized.
