Aurora Krea

Creativitat aplicada & Angewändte Kreativität

La bossa a dieta

REPTE 29: Vull alleugerir pes i volum de la bossa d’emergència del bebè.

Quan porto la nena amb motxilla o foulard, que és molt sovint, he de portar la bossa de les emergències (ja m’enteneu, bolquers, menjar, aigua, joguines,…) a sobre. I si a més afegim el bolso i alguna altra bossa amb regals, o compres, o el que sigui…, semblo un arbre de Nadal. O la mula Francis, que diria la meva mare. Vaig reduint tot al màxim, i aquest post és sobre el canviador.

Pels que no esteu al “mundillo”: el canviador és una tela que es posa sota el bebè quan li has de canviar el bolquer. Els que es venen els trobo superbultosos! A mi em venia un amb el cotxet, i no l’he usat gaire perquè ocupa la meitat de la bossa del cotxet mateix. Jo l’uso en dos casos principalment: (1) a casa d’amics a sobre de sofà o llit, per a evitar caos i vergonya màxima i (2) en bars o llocs diferents, encara que tinguin canviadors, però no confio que estigui supernet. Si ho penses, en realitat el requeriments són molt simples:

  • Tela impermeable i més o menys agradable a la pell (=no massa plàstic, que sinó s’enganxa…aix…)
  • De mida, que faci un radi al voltant del cul del nen. Al principi et fa gràcia que ocupi tot el nen sencer, però en realitat jo crec que no cal.
  • Plegable i desplegable ràpidament.
  • Ja posats, que sigui maco.

Vaig començar a fer-los amb les idees del llibre de projectes de costura de Lotta Jansdotter, i he anat variant coses. N’he fet molts, la majoria per a regalar i algun he venut també.

canviadors
canviadors

canviador plegat
Canviador
Canviador blau

més canviadors
Cada cop són més simples i més fàcils de plegar. En aquesta foto es pot veure que plegat ocupa menys que un bolquer. Aquest, i altres de dalt m’encanta com queden amb les teles de l’Ikea.
Canviador i bolquer

Encara em queda el repte de com portar el bolso+motxilla o foulard d’una manera digna i segura que no me’l pisparan… Repte xungo.

3 comments on “La bossa a dieta

  1. aitsca
    September 7, 2013

    Dóno fe de que és súper pràctic! :) (el meu canviador és el de la 2a foto)
    Pel tema com portar les coses, jo de moment porto un bolso motxila, amb tot a dins. No m’acaba de fer el pes però no he trobat altra manera de moment – la ergo té accessoris que fan de bossa/motxila que s’enganxen al portanadons però no ho he investigat..i a més no serveix pel fular, així que no és gaire pràctic tampoc…

  2. aurorakrea
    September 15, 2013

    Gràcies Anna! :-) Per ara la manera més còmoda de portar bosses és amb un acompanyant…però clar, no en tens un a mà sempre que el necessites ;-)
    L’altre dia vaig veure http://caljoanymas.blogspot.com.es/2013/09/rinonera-para-el-embarazo-o-simplemente.html i estic donant voles a una ronyonera còmoda i digna… com un mix entre una ronyonera i un “clutch bag”. Com a mínim per a portar els diners i el mòbil. A veure què surt (que sigui digne, que sigui digne!).

    • aitsca
      September 15, 2013

      Bastant digne, si senyora (abans d mirar el link dubtava del concepte…). He d dir q jo si nomes es mobil i claus i calers miro d portarho a la butxaca…si en té la indumentaria q porto, clar

Leave a Reply

Information

This entry was posted on September 7, 2013 by in bebè/Baby, bolsos/Taschen, complements/Accessoires, Uncategorized.
