Aurora Krea

Creativitat aplicada & Angewändte Kreativität

El duplo del ganxet

REPTE 24: El ganxet se’m resisteix. No trobo projectes motivants, i els que trobo no em surten bé perquè no practico prou per a tenir bona tècnica. I mira que fins i tot la Katy m’ha regalat un llibre, que jo mateixa m’he comprat apps per a l’ipad, que he vist molts tutorials de youtube….res…no m’enganxa.

Com a últim recurs, em vaig apuntar a un curset d’un dissabte al matí al Centre Cívic del Sortidor sobre “trapillo” o “ganxet xxl”, que és igual que ganxet però més bèstia, amb ganxets que semblen troncs i teixit embolicat enlloc de llana.

Un curs peculiar, molt agradable. Entre converses de noies sobre ganxet, els seus gats i els seus nòvios (jiji quins clixès més certs), anar fent i anar aprenent em va sortir aquesta cistella.

20130620-204922.jpg

M’encanta aprendre noves tècniques i noves habilitats, però aquesta se’m resistia. Toma! Aurora 1 Dificultat d’aprendre 0.

Aquí el problema que trobo és el cost dels materials. Cada bobina costa uns 4,5-5eur. Ufffff Aurora 0 Tacanyeria 1.

One comment on “El duplo del ganxet

  1. Susana
    June 22, 2013

    Ualaaaa!! no dejas de sorprenderme ;-D! está genial!

Leave a Reply

Information

This entry was posted on June 20, 2013 by in Uncategorized.
